Preskočiť na hlavný obsah

Novoročná giveaway (vyhodnotenie)

Ako som spomínala, posledný voľný deň, dnes 6. januára idem vylosovať víťazov. Celkovo mi prišlo 9 odpovedí a ja všetkým zúčastneným ďakujem za milé slová a odpovede na moje všetečné otázky. Úplne najviac som sa tešila na Vaše odpovede, že aké ste dostali knižky a pár tipov si aj dávam do wishlistu.

Akú knižnú nádielku ste si našli pod vianočným stromčekom? A čo z toho Vás potešilo, alebo naopak sklamalo? 
A tu sú odpovede (označené kurzívou):


  • Vselico. :) Obzvlast som sa tesila na Vejmelkovej Ruzove more, ale aj ma najviac klamalo, prilis mimo mojho vkusu. Evitovka Nakresli mi vietor za stak klasicky dobre, na rychle precitanie. A kazdy rok si vianocne nadelujem Matkina, tento rok nejak nebolo co. :D
Mám kamarátku, ktorá tiež každý rok čakala knihu od Matkina a veru ju mrzelo, že tieto Vianoce nič nevyšlo :( Inak tie dve prvé knižky nepoznám, ale pozriem si, o čom sú.


  • Bohužel nic, proto jsem si pujčila knihu co dostal bratr: Tyrano - dobrodružství českého upíra a to mne bavilo :)
To je mi ľúto, no držím palce v súťaži! A myslím, že aj bratove knihy sa počítajú.

  • deti dostali knizky tak čitame tie
Presne ako u nás! :)

  • zatiaľ neviem, cez Vianoce som pracovala, od seba som si zadovážila pod stromček knihu o háčkovaných zvieratkách v Nj
To znie super, takže aj niečo na tvorenie a zároveň aj pre radosť.

  • Coelho- Brida, Farkašová- Som mama, Bichlerová- Cisárovná Sissi... všetko ma potešilo
Posledné dve si dávam do wishlistu, ďakujem. :)

  • 4 knihy - najviac potešil Dominik Dán
Páči sa mi ten policajný humor a tiež ako sa v jeho knihách postavy postupne vyvíjajú.

  • vsetko ma potesilo, lebo viac-menej som si tie knizky sama zapriala, alebo kupila pod stromcek :-) napr. aj Dom hlucheho, na zaklade tvojej recenzie ;-) potom moj oblubeny C.S.Lewis - Hovory - chcela som tu knihu aj vlastnit vo vlastnej kniznici, lebo k tym myslienkam v nej sa da stale vracat. a zaziadala som si aj nejaku klasiku z antikvariatu - Tisicrocna vcela, Zivy bic, Smrt krasnych srncov...okrem beletrie som dostala i kucharsku novinku Moje skvele jedlo, uz som stihla podla nej navarit 3 jedla :-)
Som veľmi rada a dúfam, že sa ti bude Dom hluchého dobre čítať. Smrť krásnych srncov je úžasná! Zvyšok znie tiež super.

  • Ja tohto roku len zdravé a kuchárske - Fitness diár, Moje skvelé jedlo a Rychlovky Břicháče Toma. Potešili ma všetky, lebo mám tohto ročný neknižný záväzok postarať sa o svoje zdravie. :-)
Paráda! :) Tak držím palce, nech sa darí v predsavzatí. A ten Fitness diár je diár, alebo skôr kuchárska kniha?

  • Muž menom Ove, Krídluška v krajine stratených detí, Krídluška v krajine tŕňov. Všetky sú úplne super, už aj prečítané
Čítaš ozaj rýchlo! Muž menom Ove je moja obľúbená a ten zvyšok nepoznám. Ale ďakujem za tipy.

A keďže ste (a sme) všetky knihomoľky, predsavzatia boli prevažne knižné - viac čítať, viac písať recenzie (a zároveň držím palce pri dopísaní knihy) a zdravotné (nech sme zdraví aj my, aj deti). Prípadne si niekto nezvykne dávať predsavzatia, čo je tiež celkom rozumné, aspoň potom nemusí na konci bilancovania byť sklamaný... :)
Nové blogy a fb stránky som si zaradila do zoznamu a teším sa na všetky nové príspevky.
A nakoniec, čo sa týka môjho blogu, boli ste na mňa všetci milí, žiadna kritika a tak vám veľmi pekne ďakujem za milé slová! Ivka mi navrhla prírodné pozadie, takže vyskúšam, čo to spraví.

A teraz k žrebovaniu. Vytvorila som 4 „osudia” - na každú knižku jedno.


Žltá na Rowlingovú (3 záujemcovia), zelená na Jedináka (8 záujemcov), oranžová na Fabianovú (4 záujemcovia) a červená na Ďžerengovú (4 záujemcovia). A dievčence mi pomohli vytiahnuť výherkyne, ktorým srdečne blahoželám! A píšem e-mail.


 Ide o život - vyhrala ANDIE PILÍŠKOVÁ


 Bratislava-Londýn-San Francisco - vyhrala VANITOCKA


The Casual Vacancy - vyhrala ANDIE PILÍŠKOVÁ. To bude asi odmena za to, že si pod stromčekom nemala žiadnu knižku, Andy. :)


 A poslednú knižku Najmenšia rodina na svete - vyhrala MONIKA KÁDEKOVÁ.


Všetkým výhercom srdečne blahoželám a ostatným odkazujem, nezúfajte, do narodenín plánujem ešte minimálne dve súťaže.






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Škriatok v pyžamku a iné rozprávky

Nedávno sme dostali knižku, ktorá sa mojim päťročným deťom veľmi, ale fakt že veľmi páči. Doteraz som nezažila, aby si dcérky vyžadovali opakované čítanie príbehov. :) Až Škriatok v pyžamku a iné rozprávky to zmenil. Ak sme ju neprečítali spolu trikrát, tak ani raz a myslím, že sa k nej zase po týždni vrátime. Autorské rozprávky Zuzany Kubašákovej sú presne napasované na malých škôlkárov a riešia to, čo ich naozaj trápi. Či už je to spánok, krik, posmievanie sa, nestaranie sa o hračky, zlosť a hnev, alebo hoci aj maškrtnosť, zároveň starostlivosť o zúbky, nosenie okuliarov, prípadne príchod bábätka, chodenie na záchod, či strihanie si nechtov. Skrátka veci, s ktorými sa stretávajú denne. Poučenie na záver nie je násilné, ale logicky vyplynie z príbehu, takže nepôsobí tak veľmi direktívne, ako som sa na začiatku obávala. Zaujímavosťou je, že za každou rozprávkou nasledujú rady, alebo inštrukcie, ako s príbehom ďalej pracovať. Je to skvelá pomôcka pre dospelých na rozhovor s d

Čitateľská výzva 2015

Článok píšem po skončení roku, lebo som nemyslela, že sa do nej zapojím, takže priebežne som ju ani nevypĺňala online. A po prvom prečítaní sa mi zdala taká ľahká. Dokonca som si ju chcela aj sťažiť a čítať len knihobežky, ale nevedela som nájsť také knihy, aké sa spomínajú vo výzve. Pôvodný text výzvy je v angličtine, ale sluppka ho preložila a vytvorila krásny obrázok. Knihy by sa nemali vôbec opakovať, to znamená, že jedna kniha pripadá na približne týždeň, spolu ich je 50. Hra věží (Daniel O`Malley) - kniha s viac než 500 stranami Levadulový pokoj (Nina George) - klasická romanca Labyrint: útek (James Dashner) - kniha, podľa ktorej bol natočený film Záblesk svetla (Garth Stein) - kniha, ktorá vyšla tento rok (v r. 2015 v slovenskom preklade) Prvých 100 (Kass Morgan) - kniha, ktorá má v názve číslo Cinder (Marissa Meyer) - kniha, ktorú napísal autor do svojich 30 rokov (autorka sa narodila v roku 1986 a knihu napísala v roku 2012)  Poďme hľadať poklad

Gruffala sa každý bojí

Ako zabavím moje tri čertice práve teraz, aspoň na hodinku, kým nachystám večeru? Našťastie sú deti po mne a knižky milujú. Nie všetky však kupujeme hneď, a tak keď v knižnici nájdeme novinky, zvyčajne si ich požičiame domov, aby sme si ich v kľude prečítali. Ak sa knižka osvedčí, kúpime si ju. A ak nie, som rada, že som zbytočne nevyhadzovala peniaze.  Dnes som prišla domov s Gruffalom . Možno ho poznáte, potuluje sa po lese a má hlad! Autorka Julia Donaldson a ilustrátor Axel Scheffler stvorili akési čudo, strašidelné, desivé zviera, s ktorým sa zoznamujeme postupne, po častiach. Presne tak, ako ho myška, hlavná hrdinka tohto príbehu, opisuje lesným zvieratám, ktoré ju chcú zjesť. Tu opíše ostré kly, tam zase rohy a divoké oči,  ale ilustrácie ho nezobrazia hneď celého, len po častiach. A preto sa zvedavosť a očakávanie stupňuje, až nakonie sa z toho vykľuje hrozitánska bytosť: V papuli ostré kly,    obrovské tlapy,     pár ostrých tesákov, sťa tiger d